زندگی مشترک منزندگی مشترک من، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

گل شمعدونی

دل ادم ...

1392/11/15 0:09
نویسنده : بهار
1,140 بازدید
اشتراک گذاری

   

دل ادم ... چه گرم می شود گاهی ساده...به یک دلخوشی کوچک 

به یک احوالپرسی ساده...

به یک دلداری کوتاه...

به یک "تکان سر" ...یعنی تورا میفهمم 

به یک گوش دادن خالی ... بدون داوری ...

به یک همراهی کوچک...

به یک پرسش " روزگارت چگونه است ؟

به یک دعوت کردن کوچک به صرف یک فنجان چای 

به شنیدن یک " من کنارت هستم ...

به یک دوست دارم بی دلیل ...

دل ادم گاهی ... چه شاد است 

به یک فهمیده شدن ... درست

به لبخند ...

به یک سلام ...

به یک تعریف به یک تایید به یک تبریک ...

و ما چه بیرحمانه این دلخوشی های کوچک و ساده را از هم دریغ میکنیم 

و تمام محبت و دوست داشتن مان را کنار گذاشته ایم

تا به یک باره همه ان را پس از مرگ نثار هم کنیم....



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

ازاده
13 بهمن 92 19:29
بهارجون خیلی خیلی خوش گذشت آبتنی کردن با تو رو دوست دارم ، دوست دارم حالا دست سوت جیغ
فریبا
13 بهمن 92 22:24
غزل
14 بهمن 92 11:29
سلام عزیزم . خیلی متن قشنگیه . خیلی ارامش داد بهم .خدا کنه همیشه دوستایی داشته باشیک ه این حس رو بهت بدن .
آسمونی*مامان حسین جان*
15 بهمن 92 0:30
سلام میشه متن تون و جایی مثلا تو وبم استفاده کنم؟؟
بهار
پاسخ
سلام عزیزم حتما
ملودی
21 بهمن 92 1:57
سلام عزیزم خیلی قشنگ بود اگه همه این جوری بودن دنیا چقدر قشنگتر بود
بهار
پاسخ
دنیا میشد گلستان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل شمعدونی می باشد