زندگی مشترک منزندگی مشترک من، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

گل شمعدونی

نمناک

1392/12/7 0:58
نویسنده : بهار
753 بازدید
اشتراک گذاری
 
  
شب سردی است و من افسرده
         راه دوری است پایی خسته
 
تیرگی هست چراغی مرده
            میکنم تنها از جاده عبور

دور ماندند ز من آدمها              
سایه ای از سر دیوار گذشت

غمی افزود مرا از غمها
          فکر تاریکی این ویرانی

بی خبر امد تا به دل من    
       قصه ها ساز کند تنهای 

نیست رنگی که بگوید بامن  
    اندکی صبر سحر نزدیگ است 

هر دم این بانگ برارم از دل
      وای این شب چقدر تاریک است 

خنده ای کو که بدل انگیزم  
     قطره ای کو که به دریا ریزم

مثل این است که شب نمناک است
       دیگران را هم غم هست به دل دریا ریزم  

 غم من لیک غمی نمناک است 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

فریبا
7 اسفند 92 15:08
بهار
پاسخ
غزل
18 اسفند 92 11:27
باحالنا خدایی ......
بهار
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل شمعدونی می باشد